Svoj uspeh merimo uspehom korisnika naših usluga.

Istorija

Novembar 2009.
 
Februar 2010.
 
Jun 2011.
 
Septembar 2011.
 
2013.
 
2014.

Novembar 2009.

Begram servis d.o.o. osnovan je u Beogradu 24. Novembra 2009. sa misijom da donese bolje postprodajne usluge za krajnje korisike mobilnih uređaja i na toj način postane pouzdan partner za vendore, operatere, retail lance i osiguravajuće kompanije. Fokusirajući se na trendove u telekomunikacijama i mobilnim tehnologijama naš cilj je bio da postavimo Begram servis i kao pouzdanog partnera u prodaji i distribuciji.

Begram servis d.o.o. osnovan je u Beogradu 24. Novembra 2009. sa misijom da donese bolje postprodajne usluge za krajnje korisike mobilnih uređaja i na toj način postane pouzdan partner za vendore, operatere, retail lance i osiguravajuće kompanije. Fokusirajući se na trendove u telekomunikacijama i mobilnim tehnologijama naš cilj je bio da postavimo Begram servis i kao pouzdanog partnera u prodaji i distribuciji.

2. Naša post-prodajna rešenja podrazumevaju kvalitet, inovaciju i visok nivo zadovoljstva korisnika koji koriste kompleksne pametne uređaje što nas je približilo Samsung ciljevima poboljšane korisničke podrške. Saradnja sa tehnološim gigantom iz Južne Koreje i liderom u mobilnim tehnologijama započeta je u Februaru 2010. godine. Prateći našu ekspertizu u pružanju vrhunskih rešenja za podršku kompleksnim smart uređajima HTC je odlučio da svoje poverenje poveri Begram servisu i u ekskluzivnom ugovoru obzbedio sve većem broju korisnika njihovih uređaja podršku kakvu zaslužuju.

Krajem 2010. godine Begram servis d.o.o. postaje fulfilment partner u Srbiji za najvećeg svetskog distributera u domenu IT-a i telekomunikacija Ingram Micro Mobility. Ovo partnerstvo omogućilo je korisnicima naših usluga da iskoriste veliko internacionalno iskustvo Ingram Micro Mobility-ja sa lokalnom podrškom koja omogućava brze isporuke uređaja bez ograničenja u minimalnoj količini za isporuku.

3. U istraživanju tržišta 2011. godine koje smo uradili sa Vip mobile-om zaključeno je da na tržištu Republike Srbije postoji samo rudimentalna post-prodajna podrška. Zajednička odluka bila je da se mora napraviti oštar zaokret u pružanju podrške korisnicima nakon kupovine uređaja i da zajednički moramo kreiriati prethodno nedostupan način podrške. Unifikovana podrška donela je veću efikasnost i zaštitu brendu koji je u porastu ali je i produžila životni vek uređaja, na taj način očuvala njihovu vrednosti i smanjila uticaj na životnu sredinu. Ova inovativna kolaboracija donela je mnoga rešenja koja su “donju granicu” post-prodajne podrške podigle na novi nivo koji se danas smatra standardom u Srbiji.

Tokom Juna 2011. godine Begram servis doo i Ingram Micro Mobility predstavili su u Srbiji novi način distribucije BlackBerry uređaja koji je zamenio dotadašnju neefikasnu distribuciju ovih uređaja. Prvi put na tržištu Republike Srbije BlackBerry je prodavan operaterima bez minimalne naručene količine i u najkraćim mogućim rokovima obezbeđujući im na taj način da portfolio ovih uređaja bude u skladu sa onim koji nude drugi operateri u svetu. Sve navedeno je podrazumevalo da uvoz ovih uređaja radi lokalna kompanija poštujući sve carinske propise i uređaji su pre isporuke operaterima bili spremni za prodaju krajnjim korisnicima. Takođe prvi put post-prodajnu podršku za ove uređaje preuzeo je lokalni distributer koji je davao i neophodnu tehničku podršku i operaterima i korisnicima bez obzira na njihovu veličinu.

4. Prepoznajući potencijal i ekspertizu u popravljanju smart uređaja ZTE i Begram servis d.o.o. počinju saradnju u Septembru 2011. Godine u domenu pružanja after-sales podrške za sve ZTE proizvode u Srbiji.

5. Rast posla u 2013. godini doneo je rad na oko 10.000 uređaja svakog meseca što je nas je pomerilo ka preseljenju u novi prostor koji nam je omogućio da kapacitet možemo lako da dupliramo. Kako razumemo da odnos prema korisnicima može značajno da utiče na brandove koje zastupamo izabrali smo prostor koji zadovoljava najviše industrijske standarde i naš pažljiv izbor zaposlenih omogućava da pružamo najbolju podršku svakom proizvođaču.

Prepoznajući ključni cilj da intelignetno razvijamo naš biznis kako bi doneli veću vrednost korisnicima naših usluga zaključili smo ugovore o saradnji sa Aerodromom Beograd i NIS-om tokom 2013 godine kako bi im pružili podršku za njihov konstanti rast u mobilnoj komunikaciji.

6. Suočavajući se sa izazovima u post-prodajnoj podršci Telekom Republike Srpske kontaktirao nas je da u saradnji sa njima podelimo iskustvo iz rada sa Vip Mobile-om u Srbiji i unapredimo korisničko iskustvo. Tokom 2014. godine postignut je dogovor za nadgledanje procesa post-prodaje i aktivnog učešća u rešavanju izazova sa kojim se součava prodajno osoblje u m:tel-u u Bosni i Hercegovini.

Pored proširenja saradnje sa proizvođačima koje podržavamo Begram servis i Heineken zaključili su ugovor o post-prodajnoj podršci u 2014. godini koji omogućava njima kao i drugim enterprise partnerima vrhunski nivo podrške nakon kupovine uređaja.

Iskustvo u radu sa vendorima koji brzo napreduju i naša ekspertiza u upravljanju kompleksnim popravkama bili su glavni razlozi da CAT izabere Begram servisne kapacitete kao motor razvoja.

Dugo partnerstvo sa HTC-om u post-prodajnoj podršci i poznavanje tržišta u Crnoj Gori bili su glavni razlozi da Begram servis d.o.o. postane partner u distribiciji uređaja za Crnogorsko tržište. Radeći blisko sa predstavnicima HTC-a ojačavamo poziciju brenda i zajedno ga činimo snažnim na izazovnom tržištu.

Kombinacija poznavanja tržišta, internacionalnog iskustva i iskusnog personala osigurava da naša rešenja pružaju odličan servis za korisnike svih proizvođača i velikih korisnika uz optimizovane troškove.

Naša vizija

Mi znamo da  naš uspeh leži u uspehu naših klijenata i naš biznis model izgrađen je oko ove filozofije. Naša vizija obezbeđuje osnovu za odluke koje donosimo u dnevnim operacijama i ključnim odlukama koje usmeravaju kompletan biznis. Vizija Begram servisa je da ostane lider u post-marketing i life-cycle servisima za elektronske uređaje kreiranjem integrisanog efikasnog interfejsa koji je okrenut korisnicima. Identifikacija potreba korisnika kao i redirekcija ovih informacija na prave funkcionalne celine naših klijentskih kompanija je jedan od naših primarnih ciljeva.

Naša misija

Ključni cilj Begram servisa je da inteligentno razvija svoj biznis model kako bi korisnicima svojih usluga pružio bolju podršku u ostvarivanju poslovnih rezultata.

Lojalnost i posvećenost ciljevima korisnika naših usluga doprineli su inovativnosti i kreiranju dugotrajnih održivih rešenja koja donose novu vrednost našim partnerskim kompanijama. Dosta vremena i resursa ulažemo u identifikaciju glavnih izazova sa kojima se suočava industrija da bi na osnovu identifikovanih izazova izašli sa predlogom relevantnih rešenja za tržište na kom radimo. Begram servis poboljšava efikasnost svojih klijenata preuzimajući brigu o korisnicima njihovih usluga/proizvoda što našim klijentima omogućava da se koncentrišu na osnovnu delatnost.

Begram servis pruža post-prodajna i customer care rešenja za proizvođače, retail, operatere i osiguravajuće kuće. Naša platforma omogućava one-stop-shop rešenje koje obezbeđuje jasno definisan nivo korisničkog zadovoljstva koji vam omogućava da vaš biznis raste dok imate rastući broj zadovoljnih korisnika.

ZA PROIZVOĐAČE

Begram razume da naša ekspertiza u popravkama uređaja ima ključnu ulogu u zaštiti ili poboljšanju reputacije vašeg proizvoda. Naše servisne operacije podržavaju popravke na: smart telefonima, tabletima, notebook računarima, broadband opremi, set-top boksovima, konzole i druge uređaje. Sa Begramom ne dobijate samo visoko kvalitetne popravke već i odličan customer servis.

Izaberite Begram za vašeg partnera i iskoristite naše usluge na način koji vama najviše odgovara:

  • Brzi popravka neispravne jedinice – u intervalu od 24 časa do 5 dana
  • Refurbishment uređaja
  • Swap uređaja sa prethodnim pregledom
  • Optimizovani trošak za handling i logističke troškove
  • Napredno upravljanje lagerom rezervnih delova
  • Operacije koje podržavaju validaciju DOA/DAP uređaja
  • Proximity repair rešenja
  • Vangarantne popravke po pristupačnim cenama za korisnike
  • Tehnički call centar

Begram servis omogućava operaterima da podignu nivo svojih usluga na viši nivo kroz kompletno rešenje za end-to-end servis i korisničku podršku.

Operateri često najčešće moraju da sarađuju sa više servisnih partnera sa neopuzdanim nivoom podrške i nejasnim troškovima. Begram rešava ove izazove tako što konsoliduje aktivnosti vezane za korisničku podršku kroz povezivu i otvorenu platformu. Cilj naših aktivnosti u ovakvoj kooperaciji je da zajednički odredimo realne i ostvarive ciljeve za druge servisne partnere, da standardizujemo način izveštavanja i komunikaciju ka korisnicima da bi povećali korisničko zadovoljstvo na najtransparetniji način.

Za telekom operatere nudimo:

  • Standardizovane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
  • Standardizovane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
  • Mogućnost kreiranja post-prodajnog procesa od početka do kraja
  • Tehnički call centar
  • Reverse logistics
  • Servisne usluge
  • KPI analize, izveštavanje i korektivne akcije
  • Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
  • Garantovni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
  • Predvidiv TCO

Naša prilagodljiva rešenja omogućavaju brzu implementaciju konzistentog sistema podrške korisnicima u maloprodajnim lancima bez obzira na njihovu veličinu.

Shodno potrebama, nivo dostupne podrške može biti različit, možemo obezbediti kompletnu podršku (kreiranja rešenja od nule za celokupan rad sa neispravnim uređajima) ili rešenje za pojedine izazove sa kojima se suočavate. Naša platforma može vam omogućiti kompletan CRM i dinamičko upravljanje procesima što može doprineti uštedi vremena i povećati zadovoljstvo korisnika.

Za retail lance nudimo:

  • Standardizovane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
  • Standardizovane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
  • Tehnički call centar
  • Servisne usluge
  • KPI analize, izveštavanje i korektivne akcije
  • Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
  • Garantovni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
  • Predvidiv TCO
  • Izgradnju CRM-a
  • Upravljanje procesima u post-prodaji
  • Web-shop rešenja

Begram servis obezbeđuje rešenja za popravku i zamenu uređaja koja omogućavaju osiguravajućim kompanijama da svoje vreme koriste za održavanje odnosa sa korisnicima usluga.

Naše rešenje podrazumeva konsolidaciju više partnera za usluge produženje garancija i popravki koje ne pokriva garancija na način da troškovi i performase budu predvidivi, transparentni i konzistentni. Cilj ovakve saradnje je smanjen broj popravki i zamenjih uređaja i poboljšano korisničko iskustvo za uređaj koji se koristi.

Za osiguravajuće kompanije nudimo:

  • Minimalnu investiciju za pružanje nove usluge
  • Minimalno vreme neophodno za pristup novom tržištu
  • Program produženja garancije
  • Program popravki koje ne pokriva standardna garancija
  • Kratko vreme servisiranja
  • Standardizovani KPI-evi eksternih partnera

ZA PROIZVOĐAČE

Begram razume da naša ekspertiza u popravkama uređaja ima ključnu ulogu u zaštiti ili poboljšanju reputacije vašeg proizvoda. Naše servisne operacije podržavaju popravke na: smart telefonima, tabletima, notebook računarima, broadband opremi, set-top boksovima, konzole i druge uređaje. Sa Begramom ne dobijate samo visoko kvalitetne popravke već i odličan customer servis. Izaberite Begram za vašeg partnera i iskoristite naše usluge na način koji vama najviše odgovara:

  • Brza popravka neispravne jedinice – u intervalu od 24 časa do 5 dana
  • Refurbishment uređaja
  • Swap uređaja sa prethodnim pregledom
  • Optimizovani trošak za handling i logističke troškove
  • Napredno upravljanje lagerom rezervnih delova
  • Operacije koje podržavaju validaciju DOA/DAP uređaja
  • Proximity repair rešenja
  • Vangarantne popravke po pristupačnim cenama za korisnike
  • Tehnički call centar

Begram servis omogućava operaterima da podignu nivo svojih usluga na viši nivo kroz kompletno rešenje za end-to-end servis i korisničku podršku. Operateri često najčešće moraju da sarađuju sa više servisnih partnera sa neopuzdanim nivoom podrške i nejasnim troškovima. Begram rešava ove izazove tako što konsoliduje aktivnosti vezane za korisničku podršku kroz povezivu i otvorenu platformu. Cilj naših aktivnosti u ovakvoj kooperaciji je da zajednički odredimo realne i ostvarive ciljeve za druge servisne partnere, da standardizujemo način izveštavanja i komunikaciju ka korisnicima da bi povećali korisničko zadovoljstvo na najtransparetniji način.

Za telekom operatere nudimo:

  • Standardizovane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
  • Standardizovane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
  • Mogućnost kreiranja post-prodajnog procesa od početka do kraja
  • Tehnički call centar
  • Reverse logistics
  • Servisne usluge
  • KPI analize, izveštavanje i korektivne akcije
  • Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
  • Garantovni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
  • Predvidiv TCO

Naša prilagodljiva rešenja omogućavaju brzu implementaciju konzistentog sistema podrške korisnicima u maloprodajnim lancima bez obzira na njihovu veličinu. Shodno potrebama, nivo dostupne podrške može biti različit, možemo obezbediti kompletnu podršku (kreiranja rešenja od nule za celokupan rad sa neispravnim uređajima) ili rešenje za pojedine izazove sa kojima se suočavate. Naša platforma može vam omogućiti kompletan CRM i dinamičko upravljanje procesima što može doprineti uštedi vremena i povećati zadovoljstvo korisnika. Za retail lance nudimo:

  • Standardizovane i efikasne post-prodajne servise u više zemalja i entiteta
  • Standardizovane servisne procese za sve proizvođače u prodajnoj ponudi
  • Tehnički call centar
  • Servisne usluge
  • KPI analize, izveštavanje i korektivne akcije
  • Programe produženja garancija i osiguranja proizvoda
  • Garantovni nivo servisnih performansi i kod višestrukih partnera
  • Predvidiv TCO
  • Izgradnju CRM-a
  • Upravljanje procesima u post-prodaji
  • Web-shop rešenja

Begram servis obezbeđuje rešenja za popravku i zamenu uređaja koja omogućavaju osiguravajućim kompanijama da svoje vreme koriste za održavanje odnosa sa korisnicima usluga. Naše rešenje podrazumeva konsolidaciju više partnera za usluge produženje garancija i popravki koje ne pokriva garancija na način da troškovi i performase budu predvidivi, transparentni i konzistentni. Cilj ovakve saradnje je smanjen broj popravki i zamenjih uređaja i poboljšano korisničko iskustvo za uređaj koji se koristi. Za osiguravajuće kompanije nudimo:

  • Minimalnu investiciju za pružanje nove usluge
  • Minimalno vreme neophodno za pristup novom tržištu
  • Program produženja garancije
  • Program popravki koje ne pokriva standardna garancija
  • Kratko vreme servisiranja
  • Standardizovani KPI-evi eksternih partnera